Mod INEDIT prin care se promovează România în lume

Ministerul Turismului a ales o metodă inedită pentru a promova România peste hotare. Vizitatorii târgului de turism de la Londra, care are loc în perioada 5-7 noiembrie, pot realiza o călătorie virtuală prin țara noastră cu ajutorul ochelarilor VR şi pot viziona filme în care sunt expuse cele mai importante destinaţii turistice din România.

România este promovată ca destinaţie turistică la cel mai mare târg de turism de tip business-to-business din lume, World Travel Market, de la Londra.

„Ministerul Turismului vine în întâmpinarea celor prezenţi la târg cu prezentări video, respectiv clipuri de promovare care rulează pe două ecrane de mari dimensiuni amplasate în cadrul standului. Vizitatorii sunt invitaţi să vizioneze filme în care sunt expuse cele mai importante destinaţii turistice din România. De asemenea, în cadrul standului, cei care doresc pot avea parte de o experienţă inedită, călătoria virtuală prin România cu ajutorul ochelarilor VR. În plus, tradiţiile româneşti sunt puse în valoare de un pictor din Bucovina care prezintă publicului creaţii de artă populară”, se precizează într-un comunicat al Ministerului Turismului.

Standul României a fost pus la dispoziţie gratuit de către minister tuturor operatorilor de turism interesaţi de promovare în cadrul expoziţiei londoneze. Astfel, 41 de co-expozanţi publici şi privaţi prezintă oferta turistică a României alături de liderii mondiali ai industriei care împărtăşesc noile tendinţe şi inovaţii din sectorul de turism. La cea de-a 39-a ediţie a târgului de turism de la Londra, reprezentanţii Ministerului Turismului promovează cele mai importante destinaţii turistice din România în contextul celebrării Centenarului şi al preluării Preşedinţiei Consiliului Uniunii Europene din 2019.

Vezi aici fotografii de la eveniment.

Citește și:

Nume mari vin la Timișoara să cânte la deschiderea Târgului de Crăciun