Lucian Mândruță critică artiștii și oamenii prezenți la protestul anti-mască: ”Niște copii, dau na-na virusului”

Week-end-ul a fost plin de proteste vizavi de purtarea măștilor de protecție în școală, iar cel mai comentat eveniment a fost cel din Piața Universității, acolo unde printre manifestanți s-au numărat regizorul Cristi Puiu și actrița Carmen Tănase.

Jurnalistul Lucian Mîndruță i-a criticat pe cei doi, dar și pe manifestanții care au cerut ca masca de protecție să nu mai fie obligatorie în instituțiile de învățământ. “Artiștii care merg la mitingurile anti-mască și anti-Covid sunt ca niște copii”, a scris Lucian Mîndruță, pe pagina personală de Facebook, el nefiind la prima dispută cu regizorul Cristi Puiu.

”Sincer, eu îi înțeleg pe artiștii furioși pe Covid. Îi înțeleg până și atunci când se duc să demonstreze împotriva măștii. Și știți de ce îi înțeleg. Pentru că am avut copii mici. Îmi aduc aminte că așa făceau și ai mei: cum se enervau, de exemplu, pe treapta de care se împiedicau. Sau pe jucăria care nu se ducea suficient de departe când o împingeau.

În această privință, artiștii care merg la mitingurile anti-mască și anti-Covid sunt ca niște copii. Ei ar vrea să treacă mai repede boala asta și, pentru că nu au altă soluție la îndemână, îi dau na-na virusului, măștii sau, direct, guvernului”, a reacționat omul de televiziune.

”Meseriile acestea din showbizz sunt un lux. Se poate trăi fără teatru, se poate trăi fără cafenea, se poate trăi fără stand-up comedy. Eu vă înțeleg că veniturile nu mai sunt aceleași. Nici ale mele nu mai sunt. Vă înțeleg că vă e dor de public. Vă înțeleg că vreți din nou o viață normală. Acesta nu e decât un semn că și oamenii inteligenți și talentați pot fi, câteodată, convinși de mulțime să se poarte irațional. Ne vom întoarce în teatru și în cinema, dragi artiști, când ne vom simți în siguranță acolo.

Și asta n-o va face dragostea pentru voi. O poate face doar un tratament sau un vaccin. Cu mască sau fără, va trebui să le așteptași, așa cum facem cu toții. Vă garantez că sunt primul la casa de bilete, a doua zi dupa injecție,” a concluzionat jurnalistul.

Iohannis, încă o tură de critici. Vedeți cui se adresează