Zile importante în istoria lui Dinamo: la vot

Dusan Uhrin a reînceput de astăzi antrenamentele pentru a pregăti etapa de vineri cu UTA, ultima din play-out, apoi va urma barajul de menținere/promovare din 22/29 mai.

Uhrin le-a redat încrederea tuturor la Dinamo

Sportiv, situația alb-roșiilor e mai optimistă după victoria bucureștenilor de la Botoșani, scor 3-2, al treilea succes la rând. În ediția precedentă, pe final de play-out, tehnicianul ceh a condus Dinamo într-o serie de cinci victorii consecutive și o remiză, detaliu ce a făcut ca echipa din Ștefan cel Mare să evite nu doar retrogradarea, ci și dubla de la baraj.

Financiar, Răzvan Zăvăleanu, administratorul judiciar, a anunțat că este în discuții avansate cu diverși investitori care să vină la club, explicând săptămâna trecută care este situația angajaților și a jucătorilor în privința salariilor.

Suporterii aleg noua siglă a lui Dinamo: D-ul rămâne, ”câinii”?

Administrativ, este o săptămână foarte importantă în istoria clubului. Nu doar fiindcă sâmbătă Dinamo sărbătorește 74 de ani de existență. ci pentru că va fi aleasă o nouă siglă a echipei, după somația lui Nicolae Badea de a nu mai folosi actuala siglă în scopuri comerciale, împrumutând-o doar pentru competițiile sportive.

Sâmbătă, 14 mai, va fi aleasă noua siglă. Care, conform informațiilor GSP, va incorpora culorile alb și roșu, precum și litera D stilizată, de văzut care va fi situația „câinilor”.

Până diseară, DDB (acționarul minoritar al grupării), după consultări cu oficialii și câteva glorii ale clubului, are misiunea de a sorta și a alege 5 sigle care vor intra în competiția finală pentru „unica stemă”. Apoi, ele vor fi expuse public de către Dinamo 1948 pe rețelele de socializare și pe site pentru ca suporterii să voteze! Reprezentanții echipei sunt în discuții și cu foste glorii ale clubului care să mediatizeze evenimentul și să se implice activ în proiect.

Noua siglă va apărea pe tricouri începând din ediția 2022/2023, ea va fi expusă și pe toate produsele de marketing.

Reprezentanții echipei sunt în discuții și cu foste glorii ale clubului care să mediatizeze evenimentul și să se implice activ în proiect.

7 sigle a avut Dinamo de-a lungul celor șapte decenii de existență, pe aceasta din urmă purtând-o pe echipament din 2004

Comunicatul oficial al lui Dinamo

În perioada 20 aprilie 2022 – 5 mai 2022 vor fi concepute modele atât de agențiile partenere Dinamo București, dar și de cei mai talentați suporteri participanți la acest proces de rebranding. Noul logo va conține culorile Dinamo București (roșu-alb), identitatea vizuală a clubului (D, Dinamo, Dinamo 1948) și elemente de legătură cu istoria din 1948 până astăzi.

Propunerile pot fi făcute în creion sau în programe specifice (Phostoshop, Illustrator, Corel, etc). Ele vor fi preluate brut și vor fi prelucrate de agențiile partenere într-o versiune finală sau pot veni direct stilizate. Vor merge în faza a doua cele mai interesante 5 modele propuse.

Acestea vor fi alese de trei comisii, formate din fostele glorii ale clubului, reprezentanții DDB și echipa de marketing a clubului. În faza a 2-a vor exista 5 comisii de vot și cel mai votat logo va fi ales câștigător. Prima comisie de vot va fi a suporterilor.

Cele 5 logo-uri vor fi votate timp de 4 zile pe pagina oficială de Facebook a clubului, ele urmând să primească puncte de la 1 la 5, în funcție de rezultat: poziția 1 (5 puncte), poziția 2 (4 puncte), poziția 3 (3 puncte), poziția 4 (2 puncte), poziția 5 (1 punct).

A doua comisie de vot va fi din cadrul DDB, unul dintre acționarii clubului nostru. Modul de punctaj va fi același ca la prima comisie. A treia comisie va fi formată din legendele clubului. Foștii mari jucători și antrenori care au scris istoria clubului vor vota cele 5 propuneri și punctajul va fi același ca la prima comisie. A patra comisie va fi formată din cei mai importanți jucători din lotul actual și din o parte din antrenorii de la grupele de juniori ale clubului. Același punctaj.

A cincea comisie va fi formată din reprezentanții de marketing ai clubului. Modul de punctaj va fi același, ca la prima comisie. Punctajele vor fi publicate într-un comunicat oficial, împreună cu noul logo ales câștigător pe 14 mai 2022, de ziua clubului, când Dinamo București va împlini 74 de ani.

Dacă oricare din cele 5 logo-uri ajunse în faza finală provine din rândul fanilor noștri, cei mai inspirați suporteri vor primi un abonament la meciurile jucate de Dinamo pe teren propriu pe toată perioada în care sigla va fi oficială la club și, de asemenea, un tricou de joc în fiecare sezon, timp de 10 ani.

Noul logo va deveni oficial începând cu sezonul 2022-2023, urmând a fi prezent pe toate echipamentele de joc ale echipei noastre, dar și pe produsele oficiale în magazinul online și în magazinul de prezentare al clubului. Toate propunerile vor fi trimise în perioada 20 aprilie 2022 – 5 mai 2022 pe adresa de e-mail marketing@dinamo1948.ro
– comunicatul de presă de pe pagina oficială de Facebook a lui Dinamo

Citește și

Părintele Vasile Ioana: „Sunt fan Pink Floyd, Sting și Queen. Poți gusta, dar cu măsură”