Transfer la marketing: Mohammad Murad la Dinamo! Cine este puternicul om de afaceri

Dinamo a suferit în ultimii ani nu doar în privința rezultatelor, ci și a imaginii. Marketing-ul a ajuns la pământ și din cauză că s-a renunțat, rând pe rând, la diverși directori, acest departament fiind desființat. Ce contracte s-au făcut ori s-au rezolvat au fost realizate prin rugămintea sau implicarea a diverși oameni din club!

Începutul de week-end a debutat cu un anunț foarte important din partea ”câinilor”. S-a reluat un parteneriat de imagine cu cel mai mare lanț hotelier din România, cu unul dintre oamenii de afaceri importanți de pe Litoral. Așa cum Dinamo a anunțat oficial, Mohammad Murad este alături de roș-albi. ”Împreună suntem mai puternici”, a notat și Pablo Cortacero.

Grupul de firme Phoenicia Hotels, patronat de cunoscutul businessman, este noul partener de imagine al grupării, a anunțat directorul de marketing Radu Birlică prin intermediul site-ului oficial, www.fcdinamo.ro.

“Ne bucurăm că domnul Mohammad Murad s-a alăturat noului proiect al clubului nostru. Phoenicia Hotels devine astfel unul dintre cei mai importanți parteneri Dinamo București în 2020. Suntem convinși că, alături de parteneri puternici, Dinamo va reveni în fruntea fotbalului românesc. Până la rezultatele așteptate de toată suflarea dinamovistă, trebuie să ne organizăm pas cu pas, să construim un club curat, cu mentalitate de învingător. Parteneriatul dintre Dinamo București și Phoenicia Hotels a fost semnat până la finalul sezonului competițional 2020-2021, cu opțiune de prelungire din partea ambelor părți”, a declarat Radu Birlică.

După două decenii de experiență pe piața turistică din România, Phoenicia Hotels este cel mai mare grup hotelier românesc. “Am învățat, an după an, să fim mai aproape de oameni pentru a înțelege mai ușor nevoile și așteptările lor. Am învățat că nu este de ajuns să oferim servicii de cazare și masă, ci trebuie să venim în întâmpinarea oaspeților noștri cu ceva în plus. Misiunea noastră este să transpunem poveștile în realitate”, notează site-ul oficial al grupului de firme Phoenicia Hotels.

1982 este anul în care Mohammad Murad a venit din Liban în România pentru a studia medicina. Apoi, el s-a lansat în 1992 în afaceri, deschizând primul restaurant al lanțului Springtime, după un model de bussines împrumutat din Liban. A investit în redeschiderea Hotelului Lido, care îi aparține afaceristului de origine libaneză, iar în 1996 a cumpărat un pachet de 51% din acțiunile hotelurilor Perla, Majestic și Select.

După anii 2000, Mohammad Murad a făcut cele mai multe investiții, nu doar către industria hotelieră, ci și către zona imobiliară. În 2002 a înființat compania Triumf Construct, după ce înainte cu doi ani demarase deja constucția de locuințe din zona Șisești, în nordul Capitalei. Mohammad Murad a redeschis celebrul complex Amfiteatru-Panoramic-Belvedere din staţiunea Olimp, în iulie 2020, pe care l-a modernizat la standardele europene.

Empezamos a construir un Dinamo más sólido a nivel empresarial.Gracias … Juntos seremos más fuertes 💪

Publicată de Pablo Manuel Fernandez Cortacero pe Vineri, 16 octombrie 2020

Citește și

Nicușor Dan amenință cu amenzi! Ce vrea să impună de urgență

No Comments Yet

Comments are closed