Dacia, cea mai importantă companie românească, are de vineri, 18 iunie, o altă identitate vizuală, oferind clienților o nouă siglă, un nou logotip și o nouă culoare.
Numele ”Dacia” pe viitoarele mașini ale brandului va fi scris cu un font geometric, similar cu sigla. Aduce cu motivele tradiționale românești, bineînțeles stilizate, cel puțin aceasta a fost impresia unora dintre conaționalii noștri.
De asemenea, culoarea definitorie a mărcii se schimbă din albastru în verde kaki, pentru a induce ideea că Dacia este apropiată de natură.
Noile elemente vizuale vor apărea pe mașini începând cu anul viitor. Autoturisme marca ”Dacia” sunt produse în România și Maroc și vândute în toată Europa. De asemenea, stadionul celor de la Udinese (Serie A) se numește ”Dacia Arena” (Stadio Friuli), compania fiind sponsorul principal al grupării italiene. Dacia este în continuă expansiune pe toate continentele.
Citește și
Scandal de proporții Reghe-Prodanca, au sunat la 112 și-au chemat Poliția