Dinamo a început tare, apoi s-a blocat. Chestiune vitală

Dinamo a vândut aproape 400 de abonamente în primele zile, pe fondul emulației create de eventualele meciuri pe arena ”Arcul de Triumf”. Reprezentanții clubului speră ca din septembrie echipa să joace pe stadionul de lângă Parcul Herăstrău.

Dinamoviștii au început în forță achiziționarea de abonamente pentru sezonul ligii secunde, dar demersul s-a curmat rapid.

Miercurea trecută, clubul a anunțat vânzarea de abonamente, prețuri între 200 și 700 de lei, prezentând ideea cu disputarea partidelor de acasă pe stadionul ”Arcul de Triumf”, și s-au vândut aproape 400 în primele 48 de ore.

Adică de aproape două ori mai mult decât în toată ediția precedentă! După care situația s-a blocat.

Clinceni, varianta C

În weekend a apărut informația că roș-albii nu vor putea juca nici pe stadionul Dinamo, din diverse motive ce țin de siguranța spectatorilor, iar pe ”Arcul de Triumf” s-a trecut la schimbarea suprafeței de joc, astfel că prima etapă de acasă, cu Oțelul Galați, și apoi cu Unirea Dej se dispută la Clinceni.

Oficialii grupării, în frunte cu Vlad Iacob, administratorul special, și-au manifestat optimismul că din septembrie se va juca pe noua arenă din Sectorul 1. Sperându-se reluarea vânzării abonamentelor, o posibilă sursă de venit și o lovitură de imagine pentru un club care încearcă atragerea de fonduri.

Ce este la alții

Comparativ, înaintea primului meci de acasă, oficialii lui Poli Iași, un club ce și-a manifestat interesul pentru a promova, au transmis că s-au vândut aproximativ 250 de abonamente.

Comparativ, în Liga 1, liderii în privința vânzării abonamentelor sunt cei de la Rapid, cu peste 5.000 vândute până acum. Urmează UTA – 4.300, Universitatea Craiova – 3.600, U Cluj – 2.000 și Petrolul Ploiești – 1.400.

Citește și

Ștefan Bănică și Lavinia Pîrva s-au căsătorit în Bulgaria: ”Exact ce ne-am propus”