Selly, Andrei Șelaru pe numele său real, este un puști de 20 de ani cu 3 milioane de abonați pe canalul său de YouTube, cu un impact uriaș în rândul tinerilor. El a fost invitat în ultima emisiune a lui Damian Drăghici.
„Sunt un băiat care are un mare noroc, de a face ce-i place în viață. Nu mulți oameni au acest noroc”, s-a recomandat Selly.
Cum a pornit totul
”Când visam la ce-o să fac când voi fi mare se regăsește în ceea ce fac acum. Meseria de youtuber cuprinde și cunoștințe de marketing, de sociologie, cum să-ți îmbraci produsul, de prezentator TV, chiar și de cameraman și am zis „Wow, uite asta le cuprinde pe toate!”. Și vreau să câștig suficient de bine din asta încât să nu trebuiască să fac și altceva.
Sunt multe momente când sunt pe sticlă, pe internet, exact ca în viața reală. Sunt și momente când sunt nefericit. Dar îmi iau în serios rolul de a-i face pe oameni să se simtă bine.
Totul a început pe la 6-7 ani implorându-mi părinții să-mi cumpere o cameră video. Ce vedeam la televizor, tot ceea ce înseamnă media, mă fascina. Mi-au cumpărat o cameră de 500 de lei, o Toschiba, acum 15 ani, filmam tot ceea ce făceam prin casă. Nu ne permiteam vacanțe în străinătate, mergeam în excursii prin țară, prin munți, pe cheile Grădiștei, Sohodolului, iar eu filmam tot”, a povestit Selly.
”Aceasta e avuția unui influencer”
Acum are propria lui comunitate.
”Părinții mei nu credeau că cineva poate trăi din asta. Atitudinea lor a fost mereu asta: „Bă băiatule, atât timp cât te ții de școală și ești bun la matematică, poți face ce vrei!”. Am fost bun la matematică, am fost și la Olimpiade.
Valoarea unui influencer, averea lui, este credibilitatea lui. Poți să ai 10.000 de oameni care se uită din admirație. Poți să ai 500.000 de oameni care se uită, văd ce faci, dar se uită cu invidie, cu scârbă etc. Și-atunci se întreabă cel cu 500.000 de abonați de ce cel cu 10.000 câștigă mai bine”, a mai subliniat tânărul.
Citește și
Episcopul Slatinei: ”Pentru cine se va mai naște Hristos într-o lume resetată?”