Cine ar putea deveni sponsor principal la Dinamo. Ce legătură ar mai fi cu Negoiță

Oficialii clubului Dinamo au de rezolvat o sumedenie de probleme la club.

Din motive care nu țin de gruparea din „Ștefan cel Mare”, acordul cu casa de pariuri 888 nu se va extinde după ce el a luat sfârșit la finalul ediției ce-a marcat revenirea lui Dinamo pe prima scenă.

„Câinii” sunt în discuții cu alte companii care să-și treacă logo-ul pe partea frontală a tricourilor dinamoviștilor și să asigure câteva sute de mii de euro pe stagiune bugetului grupării.

Discuții multiple, tot în zona pariuri

Câteva companii din zona betting și a celei de divertisment, având ca domeniul de activitate organizarea și exploatarea sălilor de jocuri electronice, au fost contactate și unele ar fi interesate de colaborare.

Printre ele, Stanleybet, unul dintre jucătorii importanți din România, prezent pe piața pariurilor din țară din 2004.

Discuțiile continuă, însă dinamoviștii au dat asigurări că situația se va regla în cel mai scurt timp posibil, mai ales că Liga 1 va debuta la jumătatea lunii iulie.

Totodată, conform lui Daniel Șendre, ex-purtător de cuvânt al DDB, pe site-ul său personal, roș-albii ar mai fi în discuții cu Game World Casino, companie de jocuri electronice, pentru un parteneriat de imagine. De fapt, Game World deține și brand-ul Stanleybet.

Dacă se va ajunge la un acord financiar, logo-ul Stanleybet urmează să apară pe partea frontală a echipamentului.

Dinamo ar avea un avantaj sporit în discuțiile cu diversele firme pentru sponsorizare sau finanțare dacă planul de reorganizare modificat va fi aprobat de judecătorul sindic, următorul termen fiind programat vineri, 23 iunie, la ora 10:00, la Tribunalul București. De văzut dacă se va judeca speța conform programului după intențiile magistraților de a începe greva de astăzi (detalii aici).

Liga 1 depinde de banii firmelor de pariuri

Formațiile din prima divizie depind foarte mult de sumele care vin sub formă de sponsorizare de la casele de pariuri.

Realitatea cotidiană de pe stradă, cu case de pariuri una lângă cealaltă, din zona virtuală, acolo unde sunt foarte mulți jucători activi în zona betting, face ca 11 echipe din ediția viitoare a primului eșalon să aibă un parteneriat de imagine cu companiile de pariuri.

Șase formații au casele de pariuri pe piept, sponsor principal: FCSB, CSU Craiova, Rapid, U Cluj, Hermannstadt și UTA. Farul e în tratative avansate cu Superbet să devină din sponsor secundar unul principal. Alte patru formații au case de pariuri sponsor secundar, CFR Cluj, FC Botoșani, Poli Iași, Petrolul.

Și Negoiță poate deveni sponsor, secundar

Ionuț Negoiță s-a despărțit în 2020 de Dinamo, când a cedat pachetul de acțiuni managementului spaniol condus de Pablo Cortacero, însă există posibilitatea de a se reapropria de gruparea din Ștefan cel Mare.

Omul de afaceri ar putea fi unul dintre sponsorii secundari ai echipei ce-a promovat recent în Liga 1. Vor fi discuții în perioada imediat următoare pe acest subiect, oficialii „câinilor” și reprezentanții lui Negoiță studiază variantele.

Citește și

Piedone achitat în dosarul ”Colectiv”, eliberat din închisoare: „Nu voi cere despăgubiri”