Dinamo trece printr-o criză profundă, sportivă și financiară. Pablo Cortacero continuă să promită că va rezolva situația cu banii cât mai curând posibil, iar șefii administrativului caută să aducă alte surse de finanțare la club.
Directorul de marketing al grupării din Ștefan cel Mare, Radu Birlică, a declarat astăzi la Prosport că Dinamo este la o semnătură distanță de a semna un nou parteneriat important.
”Da, este adevărat, urmează să semnăm un nou contract, suntem la stadiul de semnare ale actelor. E vorba de un contract de publicitate cu o firmă mare din România. Nu vă pot spune public, eu sunt superstițios, dar o să vedeți curând pe site-ul clubului. Da, și dacă va fi barter, tot bani înseamnă. E un contract avantajos tot pentru club. Facem contract de barter tot pentru necesitățile lui Dinamo.
De când am venit, se lucrează să se acopere găuri din trecut, să funcționeze clubul prin finanțatorul actual. Nu aș vrea să discut pe tema banilor de la Dinamo. Sunt lucruri pe care nu le cunosc de aproape, vizavi de înțelegerile avute de finanțator. Eu am un back-up la faptul dacă nu ne vom muta birourile pe Dorobanți, la sediul deținut de Ciprian Marica, dar conducerea vrea acolo. E o zonă centrală, e importantă pentru imaginea clubului
Parteneriatul cu Phoenicia Hotels s-a făcut pe cererea de a muta diverși oameni din conducerea clubului acolo, iar pe viitor se va face și pe zona de cash.
Orice om care ajută un club de fotbal, mai ales dacă e vorba despre suporteri, trebuie susținuți prin orice mijloc. Nu știu care a fost înțelegerea domnului Pablo cu suporterii. Părerea mea este că eu, personal, aș fi fost de acord ca sigla DDB să fie pe tricou, mai ales că nu avem acum un sponsor acolo, dar nu eu decid, că nu sunt patron”, a comentat Birlică.
Citește și
Alex Bodi, ex-soțul Biancăi Drăgușanu, reținut! Cum făcea bani și mesajul dur al lui Marcel Vela